نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی اکسفور آی آر

برای شروع خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اکسفور آی آر ابتدا لازم است در صرافی ثبت نام انجام داده سپس احراز هویت کنید. احراز هویت یکی از اقدمات ضروری برای انجام امور مالی است و ارزهای دیجیتال نیز شامل آن می‌شود و براساس تکلیفی که در قوانین آمده است صرافی اکسفور آی آر خود را ملزم به احراز هویت کاربران خود در خرید و فروش می داند. تا یک خرید و فروش مطمئن را انجام دهند.

برای ثبت نام در صرافی اکسفور آی آر مراحل زیر را انجام دهید:

  • از منوی بالای سایت روی “ثبت نام / ورود” کلیک کنید.
  • سپس در صفحه باز شده روی ثبت نام کلیک کنید.
  • در فرم باز شده شماره موبایل و اگر کد معرف دارید وارد کنید. (وارد کردن کد معرف اختیاری است)
  1. در این کادر شماره موبایل خود را وارد کنید. مثل: 09123456789
  2. اگر کد معرف دارید وارد کنید در غیر اینصورت خالی بگذارید.
  3. روی ثبت و ادامه کلیک کنید.

پس از تکمیل فرم بالا یک کد تایید به شماره موبایل شما ارسال می شود که باید آن در در فرم جدید باز شده وارد کنید. بعد از اینکه کد را وارد کردید حساب شما ساخته می‌شود و می‌توانید وارد پنل کاربری شوید.

احراز هویت

پس از ورودی به پنل کاربری مشاهده می کنید که برای خرید و فروش نیاز است تا احراز هویت خود را تکمیل کنید. برای همین در پنل کاربری روی “شروع احراز هویت” کلیک کنید.

در مرحله اول باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. لطفا اطلاعات وارد شده مطابق با کارت ملی شما باشد. پس از تکمیل فرم روی ثبت کلیک کنید.

پس از تکمیل مشخصات شخصی در مرحله دوم باید یک سلفی با کارت ملی و کاغذ مانند تصویر نمونه و اسکن کارت ملی یا شناسنامه را از طریق فرم ارسال و آپلود کنید. شما می‌توانید از کارت ملی یا شناسنامه برای احراز هویت استفاده کنید هیچ محدودیتی وجود ندارد.

پس از اینکه مراحل بالا را انجام دادید باید منتظر باشید تا مدارک شما توسط کارشناس بخش احراز هویت بررسی و تایید شود این فرآیند حداکثر طی 24 ساعت کاری انجام می شود و پس از تایید یا رد مدارک به شماره موبایل شما پیامک ارسال می شود. بعد از تایید مدارک در پنل کاربری تایید تلفن ثابت نیز ظاهر می‌شود شما می‌توانید تلفن ثابت را تایید کنید این مرحله اختیاری است و هیچ الزامی برای تایید تلفن ثابت وجود ندارد و می‌توانید بدون تایید تلفن ثابت فعالیت خود را شروع کنید.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل از ثبت نام تا احراز هویت در اکسفور آی آر را آموزش دهیم اگر سوال یا مشکلی در هر مرحله‌ای داشتید می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین یا تیکت سوالات یا مشکلات خود را مطرح کنید تا در سریع ترین زمان راهنمایی کنیم.

نظرتان را بنویسید:

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.

Site Footer